15 June 2014

Teluk Cempedak!

Assalamualaikum

Hai semalam kiteorang pergi Teluk Cempedak muehehe hekeleh teluk cempedak je pun. Em tapi semalam happy gila weh. Dah lama aku tak rasa gelak yang gila gila cam tu v_v dorang pelik kenapa lawak yang biasa biasa pun aku boleh gelak gila gila. Macam nak cramp perut aku. Even nak terlanggar ranting pon aku gelak tapi tak lah gelak gila gila tapi gelak lah haha aku pon tak paham. Kiranya pergi semalam hilang stress tau. Yang aku tak boleh lupa tu bila dayah buat lawak pasal rantai tangan anak anak dia nanti XD Setiap kali teringat mesti aku rasa nak gelak. Ha! dengan lawak dalam bas -.-

Btw aku tak cerita lagi aku pegi ngan sape. Aku pegi ngan dila and dayah. Dila ni dah lama aku kenal tapi baru nak rapat rapat sekarang ni since aku baru sedar banyak benda cewah! dah dah jangan bukak cerita. Tapi si dayah ni dia baru je masuk seminggu tapi tak sampai seminggu aku boleh masuk kot ngan dia. Macam kak qila cakap "ingatkan dila ni je orang paling banyak ckp rupanya ada lagi orang banyak cakap haha" serious doh kalau korang baru je lepak ngan dia mesti dia dah layan kau macam dah lama gila kenal. Ha lupa nak cerita yang dayah ni bestfriend dila since sekolah rendah kot. Best gila an. Aku teringin gila nak ada bestfriend yang sama sama masuk tempat yang sama ngan aku. Em tak pe lah tak de rezeki yang penting aku still ada Raihana ececehhhh jangan kembang!

Yang bestnya semalam dapat mandi laut *dancing* aku ngan dila je mandi sebab ada orang tu dila bawak banyak benda so dia lah tlg jaga barang muehehe :P Padahal semalam bendera merah tau tapi kiteorang mandi gak sbb tgk ramai je mandi haha kat laut pon siap boleh gosip gosip lagi, boleh berceramah gak. Yang berceramah tu dila. Dia ceramah plus bagi nasihat kat aku la. Terharu la jugak sebab ada ramai support aku nak berubah. Slow slow la an. Aku banyak buat salah kat semua orang and aku selalu ulang salah yang sama tapi sebagai kawan yang baik, dia takkan penat nak tegur salah kita kan? Aku tengah cuba. Ha mula lah tu. 

Lupa nak cerita lagi masa sebelum nak pergi mandi tu kan kiteorang kena follow ngan monyet. Pastu datang lak monyet lain. Masa tu dila jalan depan sekali last last dia campak ice cream dia kt monyet tu so apelagi lintang pukang kiteorang lari. Dengan bag kiri kanan dah mcm apa je kahkah kesian dila. Dia korbankan ice cream dia. Baru mkn sikit haha pastu masa mandi tu lak dia kena dengan obor-obor. Sebelum tu aku dah cerita kalau kena ngan obor-obor boleh mati sbb aku tengok kt rancangan mana ntah ni an. Tetiba dila lak yang kena. Dua kali lak tu. Kesian aku tengok kau ni. Ada abang tu bagi tips suruh ambik pasir kat tepi pantai tu pastu selawat gosok gosok kat tempat tu. Kira okay dah lah tapi tangan dia still sakit. Pastu kiteorang terus naik atas. 

Then kiteorang lepak ambik gambar tepi pantai. Best betul dok tepi pantai kalau petang petang. Aku suka pantai. Sebab boleh hilangkan stress lagisatu kita dapat pahala tau tengok laut. Kalau aku ada kereta an asal ada problem je aku nak pergi pantai tapi masalahnya tak de kereta v_v Ingat nak lepak sampai malam. Kononnya nak tunggu dia datang gak lah sebab dia nak join sebenarnya tapi dia busy. Tu yang bertiga je. And aku tunggu kot kot dia nak datang malam ke tapi still busy so kiteorang decided pergi ECM je. Nak cari barang pastu jalan jalan jap. Ada sekali tu an kiteorang nak turun pastu dengar lah dorang pasang lagu ale ale yang lagu bola tu. Aku ni kalau lagu rancak ke music mcm disko ke aku suka so dengan spontannya aku pergi menari kat situ jugak. Tetiba dila pandang "eh zati menari? hahaha first time aku nmpk kau menari!" lol sebabnya dorang ni dah selalu sangat menari depan aku. Padahal dalam kereta haritu ada gak aku menari tapi pasal duduk kot tak perasan XD nampak tak cemana happynya aku semalam sampai menari bagai.

Aku suka gila gambar ni. Macam candid. Macam bahagia je. Macam seronok je. Macam macam lah

Kiteorang memang suka buat muka muka sememeh. Tak kesah pon kalau orang kata buruk.

Aku edit ni! lawa an? kahkah x cukup lawa lagi ni em


Thanks for reading, enjoy , feel free to drop your comment and follow me :)