27 June 2014

Promosi sushiiiiiiiiii!

Assalamualaikum,

Hai engkorang semua. Haritu kan sushi king buat promotion koooo! semua sushi rm3 tak kesah lah apa pon tp rm3 jugak. Ha menarik bukan? cewah ayat bm sangat. Mulanya aku tak nak pon makan sushi ni. Nak order mix bento la cam biasa an tapi dia kata yang ada cuma sushi je so terpaksa la aku ambik sushi. Aku jarang makan sushi sushi dia ni so sekali sekala apa salahnya an an :D Aku paling suka yang ada nasi pastu atas tu belut kot takpon salmon. Omnomnom sedapnya. Aku tak tau pon tu belut sebenarnya. Main ambik je pastu sumbat dalam mulut. Dah habis makan baru kawan aku ckp tu belut. Aku mcm "em sedap jugak. Sedap gila! lagi sedap dari ikan" nasib baik cakap lepas aku dah habis makan kalau sebelum makan maybe aku fikir dua tiga kali kot nak makan. 

Nak makan sushi ni kena ada card dia and satu card 5 orang je blh. Kalau tak de card maap le engkorang kena la bayor cam biasa lah. Tapinya kena habiskan semua makanan. Tak boleh membazir. Kalau ada lebih lebih tu dia suruh kita bayar harga biasa and makan pon blh 45 minit je sbb ramai gila orang an. Bila harga sushi dah murah gila, kau mesti jadi orang gila. Ikut mu lah nak ambik banyak mana pon asalkan tak membazir lah ye. Membazirkan amalan syaitooonnnnn. Puasa nak dekat ye. 



Tapinya promotion ni sampai semalam je kahkah jahat an aku ni. Dah habis promotion baru bagitau XD sebenarnya nak update lama dah dari isnin haritu tapi busy dengan test lah bagai. Tak de masa ye anak anak. Sorry hehe lain kali ye :P

Assalamualaikum :D

Thanks for reading, enjoy , feel free to drop your comment and follow me :)