19 February 2012

Konvoi ke rumah anak yatim bersama MyTV3

hey guys, kita berjumpa lagi :Dokay harini aku nak cerita yang semalam aku, abg aku yg second, mak aku and ayah aku pergi konvoi dengan club motor dia ke rumah anak yatim di Sekinchan. Bukan club ayah aku je ada. Lady Bikers pon ada. Tau tak Lady Bikers tu apa ? haa Lady Biker tu perempuan yang bawak motor besar aka motor berkuasa tinggi. aku panggil motor besar je tapi orang tak paham bila aku cakap motor besar -.- aku jealous doe tengok dorang bawak motor besar. Gempak ar. Lawa lawa motor dorang. Kay aku dah rasa menyesal gila tak ambil lesen B Full terus masa mama suruh haritu. Alasan aku berat lah bagai tapi sebenarnya lebih kepada malu sebab karang jatuh macam mana ? haha okay nevermind. Masa on the way nak pergi sana hujan lak. Pak cik pak cik ni semua kata "kita redah je !" Ya Allah pak cik. Tak sejuk ke nanti ? haih aku menggigil tau tak. Memang lebih dari lima kali aku masuk tandas, Aku tak tahan sejuk tau ! take note kay. Aku dengan mak aku tak buat kerja pon haha ye lah nak buat kerja apa ? dorang semua dah buat. Aku tolong tengok je lah. Eh lupa nak cerita Fauziah Latif pon ikut sekali tau ! :D Dia memang bawak motor besar pon. Motor Ducati Monster. No plat pon ingat lagi :P ekzos dia..jangan cakap lah. lagi kuat dari motor ayah aku. Terasa macam..ntah lah haha actually aku sedih sangat sebab nanti motor tu ayah aku nak jual dah tak leh nak konvoi lagi dah :'( kalau boleh konvoi pon mesti guna motor lain. Tak syok :'( hmm sob sob eh sob sob tu apa ? aku main guna je lol okay pastu time nak balik pon sama. Hujan ! tapi Alhamdulillah tak lebat macam mula mula datang :) 

Nak motor ni haha k

percaya tak motor superbike ni mak cik yg bawak tu dah tua ?

OMG ! lawanyaaaaa



Interview :)

okay tu je boboi :*


Thanks for reading, enjoy , feel free to drop your comment and follow me :)

No comments: